Tietysti nyt pitäisi aloittaa ankara selaaminen siitä kumpi noista on ehdottomasti parempi eli kumpaa noista käyttämällä on huippuluokan ratakuski hyvällä kalustossa tempaissut Valencian radalla täydet 0,2 sekuntia paremman kierrosajan sekä verrata sitä muilla renkailla ajettuun. Näin saadaan loistava vertailukohta kaltaiseeni harrastelijaan joka ajaa budjettiluokan kalustolla ja pääosin muualla kuin radalla mutta voinhan ainakin paikallisen Esson baarissa kehua omiaan ja haukkua kaikki muut aivan paskaksi. Käytännön tasolla homma kuitenkin hoituu niin että katsotaan tekeekö paikallinen liike paremman tarjouksen vanhemmasta PR 3:sta.
Jouduin lisäksi toteamaan että vanha harhaanopastajani Tomtom urban rider alkaa olla epämääräisen toimintansa loppusuoralla, uudet kartat eivät mahdu muistiin ja lataus/tiedonsiirtoliittimet ovat tilassa jossa vaaditaan vakaata kättä jotta osaa vetää pohjaan painettua liitintä ulos juuri oikeat millimetrin osat saadakseen yhteyden syntymään... sekä tietysti muistaa kääntää laite oikein päin niin että johdon paino vääntää liitintä oikeaan suuntaan ettei yhteys/lataus katkea. Uusi Tomtom ei pahasti houkuta johtuen nykyisen laitteen surkeasta toiminnasta ja ennenkaikkea Tomtom:in foorumin lukemisesta aiheesta "Tomtom 400 is disaster", täytynee katsella tarpeen tullessa Garminin suuntaan ja vilkaista millaisia tarjouksia Louisilla sattuu olemaan. Kaiken kaikkiaan kauden aloitus siis vaikuttaa erittäin perinteiseltä ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti