Pitkän harkinna jälkee ostin 13.5 nettikaupasta uuden kypärän Shoei XR-1000. Maksu hoidettiin luottokortilla ja jo 14.5 tulikin sähköpostilla vahvistus että tavara on lähtenyt. Tämän jälkeen alkoi pitkä odotus. Vihdoin 29.5 tajusin että myöskään odottamani lasku uudesta takarenkaasta ei ole tullut, soitto postin selvittelyyn jossa tavan mukaan ei tiedetä mistään mitään ja minkäänlainen palvelu tai asiakkaan auttaminen on täysin pois laskuista. Lähettelin mailia sekä rengaskauppaan että nettikauppaan jossa ihmettelin toimituksen viipymistä ja sain paketin seurantanumerot, rengaskaupasta sain laskukopion. Laskukopiosta ilmeni että se oli lähtenyt jo 20.5 (eräpäivä 27.5!!!) ja alkuperäinen oli siis kadonnut postin syövereihin.
Lopulta 1.6 alkoi tapahtua, postin mukana tulee reangaskaupan alkuperäinen lasku ja 2. ilmoitus saapuneesta paketissa (SIIS TOINEN) matkahuollon kautta, ensimmäistä posti ei koskaan edes vaivautunut tuomaan. Kypärä oli ollut noudettavissa jo 22.5! eli matka Englannista kesti viikon verran ja postin töpeksinnästä johtuen noudon odotus kaksi viikkoa. Onneksi saivat edes tämän ilmoituksen tuotua koska paketti olisi ilmoituksen mukaan palautettu muutaman päivä kuluttua takaisin lähettäjälle.
Vilpittömänä toivomuksena että vihdoinkin saataisiin aitoa kilpailua postille niin kenties toiminta pikkuisen skarppaantuisi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti